loading...
جوانکده
Mohamadsadegh بازدید : 1530 یکشنبه 1391/11/15 نظرات (0)

 

 

mduodazpdc.jpg

 

 

بازی Tunnel Rats یکی از بازی های زیبای منتشر شده در سبک اکشن می باشد که این بازی از محیط بسیار هیجان انگیز و جذابی برخوردار است که این بازی از درون مایه و داستانی اکشن ساخته شده که در این بازی شما نقش اول این بازی را ایفا می کنید که باید در یک تونل تاریک و مخوف ، دشمنان خود را با استفاده از سلاح های متفاوت و اسلحه هایی که در بازی در اختیار شما قرار داده می شود از پیش رو بردارید و در بازی به جلو پیشروی کنید.
در این بازی قسمت زیادی از بازی را در میان تاریکی های موجود در تونلی که بر سر راه شما قرار می گیرد و مواجه با دشمنان و از بین بردن شما سپری می شود که همین امر ، نقش زیادی را در جذاب بودن و هیجان انگیز بودن هرچه بیشتر این بازی ایفا می کند. سبک اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین سبک های بازی های رایانه ای بوده ، که در این بازی با توجه به روح ماجرایی هیجان انگیزی که در فضای بازی حاکم هست ، و شخص اول داستان که شما نقش او را بر عهده دارید و باید با دقت و تمرکز بر بازی بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. همانطور که در بازی Tunnel Rats شما در نقش اول تک تیرانداز قرار دارید و با سلاح هایی که با پیشرفت در بازی بدست می آورید ، در بازی پیشرفت کرده و بیشتر قدرت عمل را در دست بگیرید.

 

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی

- نصب سریع و آسان
- امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- - داشتن چندین مرحله مختلف.
- بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان
حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده مورد نیاز : Singlecore CPU with 2 Ghz
رم : 512 MB
کارت گرافیک : Pixel Shader 3 Graphics card with 256mb VRAM (Geforce 6800 or Ati X1600)
سیستم پیشنهاد شده :
Processor: Dualcore CPU with 2 Ghz
Memory: 1GB RAM
Graphics: Geforce 7900GT or Ati X1900 XT
DirectX ®: 9.0c

 

 


برای دانلود به ادامه مطلب بروید

Mohamadsadegh بازدید : 248 شنبه 1391/11/14 نظرات (0)


lg_logo.gif


 

این دانلود منیجر یکی از نرم افزارهای قدرتمند وحرفه ای دانلود منیجر دانست كه به لطف شتاب دهنده بسيار قوي آن میتوانید سرعت بالایی را در دانلود فایل از اینترنت تجربه کنید.این دانلود منیجر  به خاطر رابط کاربری زیبای که داره خودش رو از رقبای دیگرش متمایز ساخته است.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از مهمترین ابزارهای اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد آن هم به این خاطر که بیشتر ما کاربران ایرانی از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه با تكه تكه كردن فايلهاي دانلود مابه بخشهاي كوچك سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد . اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيدکه بسیار هم وقت گیر وخسته کننده است. با استفاده دانلود منیجر LeechGet 2.1 شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد.LeechGet 2.1 با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد ودانلود منیجر LeechGet 2.1 به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.



دانلود در ادامه مطلب
...

 


Mohamadsadegh بازدید : 236 شنبه 1391/11/14 نظرات (0)


comodo-dragon-internet-browser-17.0.jpg




دانلود-download - باحجم28.10Mb

 




Comodo Dragon 17.0.3.0 Final یک مرورگر بسیار سریع و قدرتمند در زمینه وبگردی و باز کردن صفحات اینترنتی است. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید هر سایتی را که مایل باشید باز کنید بدون آنکه نگران از دست رفتن اطلاعات و آلوده شدن به برنامه های مخرب باشید. سایت سازنده این برنامه ادعا می کند که این مرورگر بسیار ایمن است و می تواند امنیت کاربران را کاملا تضمین کند. در واقع این مرورگر برگرفته از گوگل کروم می باشد با این تفاوت که باگ های کروم را ندارد و سرعت بارگذاری صفحات بطور کاملا چشمگیر افزایش یافته است. یعنی این مرورگر با توجه سرعت بالا امنیت فوق العاده نیز دارد. از دیگر قابلیت های این مرورگر می توان به بهبود امنیت در پایه موتور کرونیوم , شناسایی سریع تکنولوژی SSL , دسترسی سریع به وب سایتها , توقف کوکیها و بهبود امنیت در حریم خصوصی در حالت Incognito , پایداری بیشتر و استفاده کمتر از حافظه سیستم و … اشاره کرد.



Mohamadsadegh بازدید : 205 شنبه 1391/11/14 نظرات (0)


طوطی‌ها از غصه دق می‌کنند


31442_981.jpg


سفارت روسیه خیلی بزرگ بود. یک باغ وسیع و بزرگ؛ پــر از درختهای بلند. دیوارهای سیمانی بلندی که لبه آن را هم مانند دیوار برلین؛ سیم خاردار کشیده بودند…. شبهای تابستان انتهای باغ که درست به سمت خانه ما بود سینمای روبازی برپا میشد و جلوی آن؛ هم به...




برای خواندن کامل داستان به ادامه مطلب بروید

تعداد صفحات : 16

درباره ما
باسلام امیدوارم نهایت بهره را از این سایت ببرید مدیر سایت:محمدصادق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظرشمامطالب سایت بیشترجزو کدام دسته باشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 42
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 386
  • بازدید کلی : 128,645
  • کدهای اختصاصی